Wsparcie medyczne w ramach ubezpieczenia Assistance, Ubezpieczony może liczyć na wszechstronną pomoc Centrum Assistance, która obejmuje:
Dodatkowy zakres Assistance dla Seniorów
Wariant "Dla Seniora" rozszerza zakres Assistance o dodatkowe usługi, takie jak:
Ubezpieczenie Assistance zapewnia także nieograniczone możliwości telefonicznych konsultacji z lekarzami specjalistami oraz dostęp do całodobowej infolinii medycznej.
Centrum Pomocy Generali działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, i jest odpowiedzialne za organizację usług. Można się z nim skontaktować pod numerem telefonu (48) 22 543 88 08.
Umowę ubezpieczenia może podpisać osoba, która spełnia poniższe kryteria:
Dodatkowa ocena ryzyka może być wymagana w przypadku gdy Ubezpieczony:
Dodatkowa ocena ryzyka może również być przeprowadzona w sytuacji zwiększenia sumy ubezpieczenia w wariantach W1-W7 oraz dla osób zainteresowanych wariantem własnym.
Zawarcie ubezpieczenia w powyższych przypadkach będzie możliwe po uzyskaniu akceptacji Centrali.
Pytania dotyczące stanu zdrowia:
W razie konieczności operacji, Generali wypłaci określoną w Katalogu Poważnych Operacji część sumy ubezpieczenia, która może wynosić od 20% do 100%. W katalogu znajduje się 432 rodzaje operacji.
Generali gwarantuje wypłatę świadczenia już za pierwszy dzień hospitalizacji!
W zależności od wybranego planu ubezpieczenia, Ubezpieczony może otrzymać świadczenie z tytułu pobytu w szpitalu z powodu:
Kwoty świadczeń za każdy dzień pobytu w szpitalu są określone dla danego planu. Dodatkowo, Generali wypłaci świadczenie za każdy dzień pobytu na Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej (maksymalnie do 5 dni).
W ramach Otwartej Grupy Generali nie ma wykluczeń dotyczących epidemii, pandemii ani obszarów, które Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) odradza podróżować. W związku z tym, jeśli w wybranym planie ubezpieczenia obejmującym świadczenia za pobyt w szpitalu lub śmierć, wystąpią te zdarzenia związane z koronawirusem, to świadczenia zostaną wypłacone.
Jeśli Ubezpieczony zostanie przyjęty do szpitala z podejrzeniem choroby, co oznacza objawy chorobowe oraz wydanie karty szpitalnej, świadczenie za ten pobyt zostanie wypłacone (o ile pobyt w szpitalu jest objęty ochroną ubezpieczeniową i spełnione są warunki umowy).
Jednakże, Ubezpieczony nie otrzyma świadczenia za poważne zachorowanie, ponieważ koronawirus nie znajduje się na liście chorób objętych ochroną. Również nie przysługuje mu świadczenie za objęcie kwarantanną.